Manifest 9.2: Oglaševanje na Fokuspokusu je oglaševanje na Fokuspokusu

22.10.2015 / 16:09 Komentiraj
Prihodnost medijev je ekonomija drobiža. Vabimo oglaševalce, da se nam pridružijo. Update. (Preberejo lahko seveda vsi.)
NAROČI SE PRIJAVI SE

  • Odpirati šampanjec bi bilo pretenciozno, vendar imamo vse razloge za optimizem. Zato pa gremo zdaj tržit oglasni prostor.
  • Od launcha 13. februarja do danes je Fokuspokus mesečno obiskalo v povprečju okrog 45.000 posameznih uporabnikov in naklikalo skoraj 180.000 ogledov.
  • Zato je zdaj čas, da se začnemo monetizirati še iz drugega vira prihodkov — po domače prodajati oglasni prostor.
  • Tako kot vsebine ter poslovni in naročniški model bo tudi oglaševanje na Fokuspokusu originalen in alternativen mainstream.
  • Kdo si ne bi želel oglaševati v mediju s tako rastjo, tako vsebino, takimi bralci in po teh cenah?
  • Vnaprej pa povemo naročnikom: ne bomo objavljali oglasov, zaradi katerih bi vam bilo žal, da ste plačali naročnino.
  • Vnaprej pa povemo nenaročnikom: ne bomo objavljali oglasov, zaradi katerih bi bili veseli, da niste plačali naročnine.
  • In vnaprej povemo oglaševalcem: ne bomo objavljali vaših oglasov, če vam Fokuspokus ni všeč. Samo povejte nam.

Prihodnost medijev je ekonomija drobiža. Vabimo oglaševalce, da se nam pridružijo.

V čem je problem?

Kot je bilo rečeno že konec aprila: Oglasi v spletnih medijih sami po sebi niso problem. Problem pa lahko nastopi, če oglaševalci/kreativci na nelojalen način tekmujejo za pozornost z uredniškimi vsebinami ali če na vsiljiv način tekmujejo za pozornost z drugimi oglaševalci/kreativci.

Na Fokuspokusu smo prepričani, da zdrav in pošten odnos med medijem in oglaševalcem ni tekmovalen, temveč simbiotičen in sinergičen. Dajemo dobre vsebine, dajte nam dober oglas. Gre za tak dobri, stari menjalni odnos.

Na Fokuspokusu ne bomo objavljali kakršnihkoli oglasov, ker smo prepričani, da moteči in irelevantni oglasi niso dobri niti za naročnika niti za naše uporabnike.

Smisel vsebine ni v tem, da nanjo obesite oglas. Smisel oglasa ni v tem, da je prilepljen na vsebino. Eden brez drugega lahko živimo — ni pa nam treba, če imamo vsi korist od tega.

Na internetu ni težko objavljati oglasov, če prodaš ali zakupiš dovolj poceni medijski prostor. Slovenski advertising je dumpinška dirka na dno, ki jo s tribune — ne s steze — diktirajo direktorji agencij.

Fokuspokus gre zavestno mimo tega. Medijem ne more in ne sme biti vseeno, kakšne oglase objavljajo. Oglaševalcem ne more in sme biti vseeno, v kakšnih medijih objavljajo oglase. Pa vendar se v Sloveniji ta hip nihče tega ne sprašuje ne na eni ne na drugi strani.

Kaj ni problem?

Oglaševanje je smiselno, če je medij všeč oglaševalcu. Oglaševanje je smiselno, če je oglas všeč uredništvu. Oglaševanje je smiselno, če so bralcu všeč tako medij kot oglasi.

To ni naivno. To je samo pogled iz druge perspektive, v katero se pri nas nihče ne zna, noče ali ne upa postaviti.

Tu smo zato, da oglaševalcem povemo, da s kričavostjo oglasov nima smisla tekmovati za pozornost vsega hudega vajenih uporabnikov interneta. Razpizdenega človeka boste težko v kaj prepričali. Mi se tudi ne deremo na bralce, zakaj bi se vi? Mi imamo stil, imejte ga tudi vi.

Tu smo zato, da bralcem povemo, da veristične fotografije piščančjih bedrc v akciji ne pašejo k našim vsebinam — da pa kljub temu ni nič hudega, če pogledajo ličen oglas za avto, banko, čevlje, telefon in restavracijo.

Tu smo zato, da bralcem jamčimo, da je oglaševalec naš kolega, ki ne teži. Da je v bistvu eden izmed vas.

Kaj hočemo/iščemo

Skratka:

  • Oglasnega prostora ne bomo prodajali s pomočjo agencij, ker nam tak klasičen način poslovno in vsebinsko ne ustreza.
  • Seveda pa ga lahko zakupijo tudi agencije in svojo dodano vrednost pretvorijo v višjo ceno za oglaševalca.
  • Računamo na oglaševalce, h katerim bomo pristopili sami in našli skupen interes, ki bo temeljil na identifikaciji in zavezništvu.
  • Ne bomo objavljali česarkoli in od kogarkoli, ker moteči in irelevantni oglasi niso dobri za naročnika, niti za naše bralce.
  • Vabimo naročnike kot so banke, zavarovalnice, telekomi, fashion retail, avtomobilski trgovci, turizem, gostinstvo, startupi, kultura, založništvo…
  • Raje vidimo, da pri nas oglašuje samo po en naročnik iz vsake dejavnosti, saj bo tako deležen več ekskluzivnosti. Ni pa nujno. Obstajajo sinergije.
  • Formati in pozicije bodo atraktivni. Možnosti bo več: generalni sponzorski oglas v headerju, random rotiranje na pozicijah 2, 5, 8, 11 na vstopni strani in objava v nogi vseh člankov v zakupljenem obdobju.

Generalni sponzorski oglas v headerju (1), random rotiranje na pozicijah 2, 5, 8, 11 na vstopni strani in objava v nogi vseh člankov v zakupljenem obdobju.​ — [Screenshot: Blaž Marinc/Gigodesign.]

Predvsem pa to

  • Odveč je poudarjati, da so cene našega oglasnega prostora zelo ugodne. Pokličite zdaj. (Samo resni.)
  • Iščemo tržnika, ki nam bo v zameno za pošteno provizijo pomagal navezovati in vzdrževati stike z oglaševalci, jim predstavljati Fokuspokus sam in ponudbo oglasnega prostora s cenikom. Tržnik je lahko tudi blond in ž. sp.

Opomba: Tekst je bil prvotno objavljen 5. maja 2015, updatan pa 22. oktobra 2015.

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na suport@fokuspokus.si
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE