Top Ten + 1 najbolj branih tekstov aprila na Fokuspokusu

1.5.2017 / 06:08 Komentiraj
Spomenik Pahorju, oglaševanje, agresija v šolah, dolgočasna generacija, Mercator in Agrokor, Simobil/A1, SOF, Drugi tir.
NAROČI SE PRIJAVI SE

Na aprilski lestvici prednjači Tereza Vuk z dvema kolumnama — ki ju težko povzamemo/opišemo: kar preberite ju, če še niste — na 1. in 5. mestu.

Na to dvoje pa se je napletlo še odkritje prvega spomenika v čast še živemu človeku (Borisu Pahorju, od urednika), problem patološkega narcizma v šolah (pri učencih in starših, od Vesne V. Godina), čudaštva novih generacij (Chloé) ter slovensko blut-und-boden oglaševanje (od urednika), da ne omenjamo SOF (od Iztoka Aberška).

Prištejte k temu še zeh-zeh prelevitev Simobila v A1 Darinke Pavlič Kamien ter Mercator/Agrokor sago in Drugi tiro Jožeta P. Damijana.

1. Tereza Vuk (3.4.): Hvala kurcu, da mam kje bit.

Včas, ko pridem h komu na obisk in gledam flet v treh štukih, pomislim na svojo luknjo. Kako the fuck sem kle pristala?

2. Marko Crnkovič (8.4.): Boris Pahor bo preživel tudi ta livarski polizdelek v Tivoliju.

Ko se odločimo, da bomo nekoga počastili, nas ne ustavi niti to, da je človek še živ. Niti Kim Jong-un nima spomenika.

3. Vesna V. Godina (4.4.): Agresija v šolah: Kdo bo pomagal malim patološkim narcisom?

Starši? Šola? Ne. Družba? Morda. Če bo nehala proizvajati libidinalne prilagojence in omogočati kapitalizmu preživetje…

4. Chloé (3.4.): Našo generacijo je bilo treba zaklepati not, današnjo pa bi bilo treba ven.

Današnja mladina tava zblojena po internetu in v svojem svetu. Nekoristna postaja za karkoli. Za odnos ali za službo.

5. Tereza Vuk (17.4.): Našišala Laibache, Mišo Molk, Luko Mesca, Brgleza, Natašo Pirc Musar…

Logično. V SLO manjka novih frišnih ksihtov. V SLO manjka več Terez. Po nesreč taktika zarad depre je ta prava taktika.

6. Marko Crnkovič (5.4.): Slabo mi je od slovenskega oglaševanja, ne od slovenske hrane.

Morda podtaknjena slabost od Tuševega kao nacionalizma, da je domače boljše od tujega, je ista neumnost kot oglas sam.

7. Jože P. Damijan (7.4.): Naredite nam Mercator spet slovenski? Znanstvena fantastika!

A ne krivite za to Todorića. Izvirni greh je Janševa kravja kupčija s Šrotom in Bavčarjem, da bi pridobil vpliv na Delo.

8. Darinka Pavlič Kamien (16.4.): R.I.P. Simobil: Nekoč je živela blagovna znamka (dokler je niso ubili).

Umrla je. Pa kaj? Umrli sta tudi Mura, Peko. Drugam so šle Argeta, Radenska, Fructal, Paloma, Elan… — pa smo preživeli.

9. Marko Crnkovič (24.4.): SLO predsedniške volitve bodo zanimive šele leta 2022.

Pahor bo vnovič izvoljen že v prvem krogu, žalujoči ostali pa bodo citirali olimpijsko geslo, da je pomembno sodelovati.

10. Iztok Aberšek (7.4.): Portorož, imamo problem: SOF oglaševalci in novinarji od junakov do bedakov.

Preživeti neskončno dolg reklamni blok na komercialnih TV postajah je zagotovo ena od najhujših oblik psihične torture.

11. Jože P. Damijan (6.4.): Hvala za laži in rože: Drugi tir za telebane ali primerjava obeh zakonov.

Štartala je medijska kampanja proti članom Civilne iniciative Drugi tir. Vir: SŽ in DRI via Požar. No, zdaj pa k stvari!

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na [email protected]
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE