S teranom na zdravje kavbojski kraljici na rdeči preprogi pred Kapitolom!

21.1.2017 / 06:08 1 komentar
25 let, odkar se je Zahod sprijaznil, da YU ni več. Hrvati so nam popili teran. A glavo gor: First Lady je Made in SLO!
NAROČI SE PRIJAVI SE

Nekoč je za devetimi gorami in devetimi vodami, nekje bogu ritjo v Posavju, v betonskem dvorcu iz svinčenih časov in s centrifugo v kleti živela princeska. 

Hči partijskega plemiča se je odločila svojo srečo poiskati v Ameriki. Tam je spoznala okroglega nepremičninskega mogotca simpatičnega videza s koruzno jazbečarsko pričesko, velikim srcem in še debelejšo denarnico.

Potem ko sta se srečno poročila, ju je Bog kmalu blagoslovil z majhnim baronom.

Po seriji nepričakovanih dogodkov so njenega moža ustoličili na knežjem kamnu v Washingtonu, kar je po vsem svetu dvignilo več medijskega prahu kot pred leti pravljična poroka princa Viljema.

Ni kaj dodati, res prvovrsten dogodek! Kravato okrog vratu, protetični nasmešek na usta in bučni aplavz! Kje so roke? Po rdeči preprogi stopa kavbojska kraljica.

Če že ni kruha, naj bodo vsaj igre!

Slovenija, sédi, 3!

Da kruha res ni dovolj, so natanko 25 let po tem, ko je Evropska skupnost priznala samostojno Slovenijo, ugotavljali nekateri sogovorci na okrogli mizi MZZ. Na tem dogodku so o Sloveniji in EU med drugimi modrovali tudi staroste slovenske državnosti kot Peterle, Rupel in Kučan.

Prepričanje sogovorcev je mogoče strniti v povzetek, da pri nas nekaj ne štima in bi se morala Slovenija malo poboljšati. Sédi, 3!

So pa zato nekateri drugi menili, da je Slovenija še kar “fejst”, da pravzaprav da “galopira” in da bi morala samo še enkrat “poleteti” kot pred četrt stoletja, ko je slovenski narod gnal “emocionalni doping” v podobi veličastne vizije neodvisnosti. Potem pa bo vse lepo in prav.

In baje je spet nastopil čas za optimizem in enotnost. Tako kot v obdobju, ko je naša deželica komaj shodila, a je že kmalu dosegla vrhunski rezultat v disciplini diplomatskih stikov. Odnose je namreč vzpostavila kar s 180 državami sveta!

Postavimo slavolok in nazdravimo s penino. To je pravi triumf! Ave, Cerar!

SLO–HR: Konec tekme, sledi sodnikov podaljšek…

Zdi se zanimivo, da je Slovenija prve diplomatske stike navezala prav s Hrvaško, s katero sta se v nadaljevanju ves čas tožarili kot dva skregana ločenca. Nazadnje zaradi terana, ki si ga Slovenija lasti kot blagovno znamko.

Očitno pa bomo v kratkem le dočakali epilog neljubega prepira. Po letih mencanja se primer končuje z odločitvijo Evropske komisije, da Hrvaški — pri vsej trmi podalpske politične smetane — ugodi. Užaljeni Slovenci pa cepetajo z nogami in grozijo z novo tožbo!

Made in Sevnica

Vendar še ni čas za sedmino. Če že teran ne bo samo naš, pa bomo morda dobili vsaj Trumpovo vino. Gre za domislico Melanijinih sovaščanov. Ti so že pred izvolitvijo Trumpa intenzivno tuhtali, kako bi ameriški veletok speljali na mlin domačega turizma.  

Resnici na ljubo je nova prva dama ZDA vrhunski oglas za celotno Slovenijo — in še džabe. Ko se človek pripelje v njen domači kraj, mu v oči padejo reklamni panoji z Melanijino podobo, ki ji družbo delajo oglasi za Hoferjeve artikle in nudisti iz Čateških toplic. Sevničani so domorodko uporabili za promocijo svojega rdečega revirja.

Nekdanja manekenka dviguje roko v pozdrav, kar spominja na slikovno sporočilo nezemljanom o obstoju naše civilizacije, ki so ga Američani leta 1972 poslali v vesolje s Pioneerjem 10.

Dear American tourists, welcome to Planet Sevnitsa in the Slovenian galaxy!

Dear American tourists, welcome to Planet Sevnitsa in the Slovenian galaxy!​ — Nekdanja manekenka dviguje roko v pozdrav, kar spominja na slikovno sporočilo nezemljanom o obstoju naše civilizacije, ki so ga Američani leta 1972 poslali v vesolje s Pioneerjem 10 (na ilustraciji v bližini Jupitra). — [Ilustracija: NASA.]

SLO turistična prostitucija

Melania je trenutno z naskokom najbolje prodajana slovenska blagovna znamka. Slovenija se že leta in leta napreza za večjo prepoznavnost, rezultati pa so precej pičli. K večji prezenci sta sicer pripomogla Slavoj Žižek in Tina Maze, imamo pa tudi skupino Laibach kot glasbene ambasadorje, ki so se na turneji po komunističnem raju Kim Džong Una malo preveč patetično vživela v vlogo veleposlanikov zahodnjaške kulture. 

Čeprav se slovenska turistična prostitucija vleče že boleče dolgo, dežela s svojimi pokrajinskimi in drugimi čari ni nikogar povsem prepričala — dokler se ji ni zgodila Sevnica. Proletarska trdnjavica ob Savi, ki je niti Slovenci niso jemali resno, se je znašla na prvih straneh svetovnega časopisja. Bo s svojo popularnostjo zasenčila Bled?

FOKUSPOKUS

Naročite se za 1 leto € 20,99


Z nakupom naročnine boste odklenili dostop do vseh vsebin za 12 mesecev od dneva sklenitve naročnine.


Naročilo poteka v Večerovi spletni trgovini.

Vstopite v trgovino...


Za pomoč in vprašanja nam pišite na [email protected]
Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE